Brev:
Hvor meget mælk skal hun have om dagen ved siden af skemaden?
24. november 2008
Alder:
6 mdr.
Hej igen Helen,
Min datter, som får MME, får grød om morgenen og grøntsagsmos om sen eftermiddag. (Nu også med kød/fisk, men skal hun have kød/fisk hver dag?)
Jeg vil snart gå i gang med at give hende skemad 3 gange om dagen, men hvor meget mælk skal hun min. have om dagen ved siden af skemaden?
Jeg giver hende HIPP 1, og er for en uges tid siden skiftet til HIPP 2. Min sundhedsplejerske sagde for et stykke tid siden at jeg bare kunne fortsætte med HIPP 1, men ernærinsmæssigt er de to produkter jo ikke ens. Vil du ikke mene at jeg skal skifte til 2´eren?
Endnu engang tak!
Den glade mor